Názory k článku
Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

Philip Fry aka 'vain' aura:68
5. 4. 2012 7:44 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Komentáře těch Apple uživatelů jsou jak od někoho, kdo má IQ 70 a právě protrpěl mozkovou mrtvici. To snad ani nemůžou myslet vážně. iDioti.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 9:34 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Podle me je to klasickej biftek z hovna v podani novinaru. V kazdy skupine se najdou takovy trotlove. Me prijde divny spis ze z toho nekdo napise clanek.

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
9. 4. 2012 0:38 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

V podání novinářů? Kde se u tohohle článku vyskytl jaký novinář? :-P

Androidak
Androidak (neregistrovaný) 88.103.74.---
5. 4. 2012 9:59 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Ty komentare asi psali hlupaci, ale je fakt, ze te Apple mode podlehaji i jinak docela inteligentni lidi. U nas ve firme delame pro oba systemy, pro oba systemy mame dobre, prumerne i horsi programatory, ale prijde mi, ze ti ajfounaci jsou tim systemem trochu sahli, obcas az za hranici zdraveho rozumu.

Philip Fry aka 'vain' aura:68
5. 4. 2012 10:07 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Je mi to jasné, já mám mezi uživateli Apple také inteligentní přátele, ale nikdy jsem neviděl tak pohrdavé komentáře uživatelů jiných platforem (a je jedno jestli Android, Windows Mobile nebo třeba Symbian) jako ty, které dokáží vyprodukovat uživatelé Apple (a to je Android zařízení obecně víc a tedy by měla být větší penetrace idiotů). A že tenhle "článek" není výjimka.

Jindra Šaur aura:64
5. 4. 2012 13:14 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

To jsou kecy. Na každý systém, nebo na cokoliv, na co lze mít protichůdné názory (což je prakticky všechno), existuje spousta ostře hanlivých i do nebe vychvalujících reakcí. Ať už jsou to operační systémy, telefony, politické strany, rasismus, válka ve Vietnamu, nebo Karel Gott.... To prostě bylo je a bude. Jde jenom o to, které z těch tisíců názorů vytáhneme a naservírujeme lidem.

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 18:11 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

To se pletete. O ovcích, vymaštěných mozcích atd. píšou uživatelé Linuxu resp. Androidu.

Pavel Šimerda aura:10
7. 4. 2012 11:54 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Podle mě je to prašť jako uhoď.

TomZ
TomZ (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 7:54 Nový

Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu.

Jen se potvrzuje, co si myslim o vetsine uzivatelu i* zarizeni. Mysli si, ze diky tomu maji neco vic, ci snad lepsi postaveni, jsou vic cool a in.
Tento koncept nakonec podporuje i Apple tim, ze pred kazdy nazev produktu dava kouzelne I - já.

tomasomi
tomasomi (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
5. 4. 2012 8:06 Nový

trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Na Instagramu je registrováno přes 30 mil. uživatelů s iPhonem. Když spočítáte negativní reakce na Android verzi, jaké vám výjde promile, polointeligentní pisateli tohoto článku??? Tak neházejte velkou většinu do jednoho pytle s pár provokatéry.
Jenže, o čem byste pak psal, že? Kvalitní článek předpokládá dobře odvedenou práci, a tak radši cucáte z prstu...

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
5. 4. 2012 8:31 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Tady se někomu šláplo na bebí :)

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 8:58 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Dle absence argumentu váš šacuju, že souhlasíte s předchozím příspěvkem.

Mard
Mard (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
6. 4. 2012 0:09 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Domnívám se že jste vedle jak ta jedle. Kolega nejspíše psal o tom, že když si blbec koupí mercedesa, tak má pocit že zmoudřel. A stejný efekt se projevuje po koupi značkového oblečení a telefonu Vertu/iPhone.

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 4. 2012 11:35 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Aha. Ale v tom případě to lze dvakrát tak prohlásit o tom, kdo si nainstaloval Linuxu a rozběhal si v něm wifi a bt. Ti jsou zase experti přes IT :-)

ling
ling (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 4. 2012 21:00 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Problém je, že v tomhle případě to nemusí být nutně nadsázka ;)

artbar
artbar (neregistrovaný) 217.66.160.---
16. 4. 2012 19:49 Nový

Re: trochu soudnosti při psaní podobných článků

celé vlákno

Nevím, jakou máte zkušenost s Linuxem. Ale ťuknout na připojení k wifině a napsat heslo mi nepřijde nijak obtížné. Abych pravdu řek, hlavní motor toho, že jsem přešel na linux, byla wifi. Pod Vistami mi nějak padalo připojení 2x za hodinu. A pak taky rychlost počítače. Ano, mám "starou" jednogiga vykopávku, ale dokud jede a stíhá, co potřebuju, tak nevím, proč kupovat novou. :-)

borix
borix (neregistrovaný) ---.59.broadband2.iol.cz
5. 4. 2012 8:06 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

Zajímavé, že vždy nejvíc vykřikují největší blbové.. ale musím uznat, že mě už dlouho takhle nepobavili :-)

Privateer
Privateer (neregistrovaný) ---.netbox.cz
5. 4. 2012 8:08 Nový

asi nějakej komplex

celé vlákno

No donedávna jsme tvrdili že spousta lidí co má motorku od litru vejš jí má na prodloužení péra (né všichni) ale kolikrát z toho lezou komický postavičky.....no a tak koukám máme tady novou dobu prodlužuje se jablkem :D :D. Může mě někdo ve zkratce vysvětlit v čem jsou tyhle zařízení lepší....psát se na tom něco delšího nedá od toho mám netbook,na telefonování mobil tak akorát do kapsy (dokonce s tlačítkama..heč) a na fotky normální foťák,asi sem nějak zamrzl,ale je mi fajn :)

N/A
N/A (neregistrovaný) ---.pel.cz
5. 4. 2012 9:18 Nový

Re: asi nějakej komplex

celé vlákno

Psát není třeba (stačí diktovat), telefonovat lze s telefonem docela dobře (a podobně dobře i s tabletem), velikost telefonu si zvolí každý sám podle své kapsy, fotky v nouzi nějaké udělá stejně, jako v nouzi poslouží kompakt.

Ale článek byl o Instagramu, viďte. *troll detected*

Privateer
Privateer (neregistrovaný) ---.netbox.cz
5. 4. 2012 9:27 Nový

Re: asi nějakej komplex

celé vlákno

No chvilku mě to trvalo,než sem si našel co je myšleno tím troll detected....nejsem moc častej host diskuzí. No ano článek byl o Instagramu,ale vyznělo to tak že se jedni předhání v tom kdo má co výhradně pro svůj telefon a najednou jim někdo sebral hračku,kterou se mohli lišit.

Pjenkys
Pjenkys (neregistrovaný) ---.217.broadband11.iol.cz
5. 4. 2012 10:24 Nový

Re: asi nějakej komplex

celé vlákno

Pozor, velikost telefenu si volí jen ne Apple telefonisti.

Cooler
Cooler (neregistrovaný) ---.185.broadband3.iol.cz
5. 4. 2012 8:11 Nový

Jenom PR

... a vy jim tohle PR vsichni bastite i s navijakem :)

RomzaT
RomzaT (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
5. 4. 2012 8:16 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Jak zarucit clanku ctenost? Nasadit nakopavajici titulek o nadrazenosti iPhonu vuci Androidum, v clanku prihodit nazory nekolika pitomecku co splnuji co nadpis slibil a flame v komentarich muze zacit. Pane Docekale, toto neni clanek hodny vasi urovne. Mam iPhone a pouzivam Instagram, k takovym urazkam co zaznely v clanku bych se ale nikdy nesnizil.

Lol Phirae
Lol Phirae (neregistrovaný) 2001:5c0:1502:----:----:----:----:----
5. 4. 2012 8:38 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Mam iPhone a pouzivam Instagram, k takovym urazkam co zaznely v clanku bych se ale nikdy nesnizil.

Ale stejně tě to žere, že ten nesmysl už není jen pro iPrd, viď? :-P

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 9:06 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Asi tak, jako donedávna žralo gUživatele, že ten Instagram nemají :-)

Souhlasím, že se tahle kauza hodí pro rozšíření instagramu.

Mně osobně přijde naprosto trefný název kurvítko na fotky. Viděl jsem tak 3-4 fotky, co byly zajímavé. Vše ostatní si zasloužilo koš.

PS: Co je to ve srovnání s elitářstvím geeků.

RomzaT
RomzaT (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
5. 4. 2012 9:14 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Ne nezere, jsem rad ze je konecne i na Android. Mam nekolik kamosu co velmi dobre foti a maji Androidy a diky Instagramu mam jejich paradni fotky ve streamu.

Privateer
Privateer (neregistrovaný) ---.netbox.cz
5. 4. 2012 8:49 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

A proč to lidi používají? Sem si vždycky myslel že kloudná fotka a nebo i fotka,která hodí zajímavej efekt se dá udělat i normální foťákem, který už mají v dnešních dobách tolik filtrů a nesmyslů až to hezký není

Privateer
Privateer (neregistrovaný) ---.netbox.cz
5. 4. 2012 8:53 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

No a sám si odpovím.....hrají si na fotografy :D :D :D

Libor256
Libor256 (neregistrovaný) ---.adsl.sky.cz
5. 4. 2012 11:26 Nový

Jen krátce

Za dvacet let, co sedím u PC jsem si podobných komentářů a reakcí od "jablíčkářů" vyslechl hodně. Jak soukromých od lidí, tak i firmeních ("a vy nepracujete na Applu?" - s pohrdavým podtónem "Vy ubohý idioti"). Možná to podceňování mělo začátkem 90. let i trochu reálný podklad (inu Windows v tý době byly opravdu ještě v plenkách - verze 3 byla v porovnání s MacIntoshem skutečně poněkud slabší :-) ), ale s postupným vyrovnáváním pozic a možností obou systémů (a to neberu v potaz vývoj Linuxu) byly tyhle názory čím dál směšnější... Pravda je taková, že Apple mi vždycky připadal jako jistý druh kultu, který už nežije v realitě, ale ve své snové snobské komunitě... Odjakživa zároveň tvrdím, že Apple to umí, jejich zařízení jsou fakt dobrý, ale ty řeči okolo mi budou už provždy vadit a Apple mi do domu nesmí v žádné podobě...
A tak pro jednou poruším smírný postoj a okomentuju to asi takto: Ať jdou všichni uživatelé Apple do pr*ele. Uff, trochu se mi ulevilo :-))

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 88.103.76.---
5. 4. 2012 12:13 Nový

Kochat se fotkami o straně 612 px?

celé vlákno

To je asi jako vychutnávat si levné krabicové víno.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 4. 2012 12:51 Nový

Re: Kochat se fotkami o straně 612 px?

celé vlákno

Tím přirovnáním jste to netrefil.

Obsah před formou. U fotky je podstatný obsah a ne její velikost.

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
9. 4. 2012 0:55 Nový

Re: Kochat se fotkami o straně 612 px?

celé vlákno

Vzhledem k principu fungování dnešních zobrazovacích zařízení je mezi velikostí a obsahem přímá souvislost. Čím menší fotka, tím méně obrazových bodů se na ni "vejde" a tím nekvalitnější je interpretace obsahu.

Jinými slovy, čím levnější víno, tím méně hroznů v každé krabici. :-)

urban.j aura:44
8. 4. 2012 22:12 Nový

Re: Kochat se fotkami o straně 612 px?

celé vlákno

bylo by fajn nevěřit všemu, co se píše, fotografie upravené instagramem jdou v téhle velikosti možná na web, nicméně ve foťáku zůstává něco okolo 2000px

jde o to, že ten efekt fotku, která je uplně obyč může ozvláštnit - neplatí to paušálně pro všechny, ale tak gadget dobrý :)

Petr
Petr (neregistrovaný) 194.228.141.---
5. 4. 2012 14:10 Nový

Nadávat na kvalitu foťáků, když se na to koukají na malém LCD?

Tak to je hodně k smíchu :-) I ten nejmizernější mobil po přepočtení na takové rozlišení bude mít fotku slušné kvality.

Ajvngou
Ajvngou (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
5. 4. 2012 16:22 Nový

exklusívně, pani

Příště exkluzivně... díky.

Dlouhan
Dlouhan (neregistrovaný) ---.brainforce.cz
5. 4. 2012 16:57 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

"Pro stávající uživatele Apple je to nepřijatelné."
nemuzu si pomoct, ale tito zminovani uzivatele mohou byt radi, ze udrzi stolici a nepotrebuji instrukce k dychani ve sluchatkach...

iPhone user
iPhone user (neregistrovaný) 84.21.113.---
5. 4. 2012 18:48 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Tento příspěvek píšu ze svého iPhonu..osobně si nepřipadám jako idiot.. Zpráva že je instagram dostupný i na android mě opravdu dost naštvala..chtít aby bylo vše na vše je jako komunismus..budu radši když instagram zruší pro všechny, než aby byl i na android.. Jak bylo napsáno v jedněch novinách, je to jako když by měli sjezd majitelé aut BMW a pouštěli by tam kdejaké auto!!!

AppleUser
AppleUser (neregistrovaný) 95.168.209.---
5. 4. 2012 21:23 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Ja jsem uzivatel Apple veci taky, ale nikdy bych nenapsal to co vy. Vy jste ten duvod proc nas Apple uzivatele maji ostatni za idioty. Vas pokus separovat se napriklad u instagramu hovori za vse.
Me jsou tyhle reci proti srstimat je rika kdokoliv, i treba jiny Apple user :((
Delate Applu medvedi sluzbu stejne jako ti zoufalci s Instagramem z clanku.

Odborník
Odborník (neregistrovaný) ---.107.broadband11.iol.cz
5. 4. 2012 21:27 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Jobs už je v pekle (budiž mu země lehká) a za pár let tam za ním zamíří celá firma. Reklamou a imidží zhlouplí zákazníci poznají že platí drahý prachy za běžnej hardware, dumbed-down média si najdou zase nějakej novej hype a bílý písíčka už nebudou in.
Nikdy jsem nechápal, proč vy přihlouplý i-ovce platíte za Intel procesory a obvyklý paměti a disky o třetinu víc? Jako zákazníci na PC trhu jste mimo a chcete ukázat že na to máte? No tak to si kupte drahý auto, vytahovat se s noťasem za padesát může jen socka.

Odborník
Odborník (neregistrovaný) ---.107.broadband11.iol.cz
5. 4. 2012 21:32 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Poznal jsem pět druhů zákazníků Apple:
a) mladý nány kterým to zaplatil jejich nabíječ
b) "kreativci" - zoufalci který v agoškách každej den komponujou a patnáctkrát přepracovávaj údernej "vizuál" na prací prášky a dámské vložky a styděj se sami za sebe
c) obtloustlý manažeři z multi-nationals který nevypadají cool ani s i-výkalem u ucha
d) homosexuálové
e) Jiří Paroubek

Odborník
Odborník (neregistrovaný) ---.107.broadband11.iol.cz
5. 4. 2012 21:46 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Trochu jsem se vulgárně utrhnul ale povýšené kydy uživatelů apple mě štvou už dlouho, pěkně to napsal pán o pár příspěvků výš a mě to pěkně rozohnilo. Povýšených keců už jsem taky slyšel dost, a teď je na čase to "komunitě" vrátit.
V komunitě uživatelů apple je velmi známý obtloustlý vlasatec Malér, kdysi jsem ho zaslechl vysvětlovat že jiné pc než apple je šrot, přitom se v té době živil jako prodavač v obchodě (=nejposlednější poskok a socka). Malére, narvi si iphone s vibrací do řitě, zavolej sám sobě a vyfoť to přes instagram.

vvv
vvv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 4. 2012 22:22 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

přijde mi to jak tvrdit, že linuxový uživatel je umaštěnej, uhrovatej asociál, co neumí česky s mírně podprůměrným IQ a nízkou efektivitou práce.

pas
pas (neregistrovaný) 89.233.161.---
6. 4. 2012 1:08 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Všichni moji homosexuální kamarádi mají telefon s Androidem. Napočítal jsem jich 8. Na žádného s iPhonem si momentálně nemohu vzpomenout. Zřejmě se tedy stýkám se špatnými lidmi, kteří nezapadají do vašeho krásně jednoduchého vidění světa. :)

urban.j aura:44
8. 4. 2012 22:05 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Zdravím, ajfouna jsem si pořídil loni, nabíječe nemám, kreativec nejsem, c, d, e nesplňuji

ale k věci - co Vás k reakci tohodle typu vede - nechápu. Leta jsem byl skalní zastánce nokií, minulý rok se moje poslední odebrala na věčnost a iphone jsem zkusil.

Vtip toho zařízení - o kterém Vy víte kulový - je, že je blbuvzodrný a věci, které dělá, tak dělá opravdu dobře.

Nedávno jsem byl nucen rozmýšlet, co koupit místo toho telefonu, skončil jsem zase u iphone. A není to vylízaností nebo sexuální orientací, ale prostě proto, že nehodlám zjišťovat rozdíly mezi jednotlivýmy typy androidu, nepotřebuji tu "super volnost", díky který je v telefonu jeden velký hegeš (k tomu mě třeba jablečňák prostě nepustí). Iphone vezmu do ruky a během pár desítek vteřin vím kde,co,jak + retina displej je prostě fajn.

Já spíš zcepeněle koukal na prodejce, který se mi snažil vnutit GalaxyNote a nechápal, že tohle mi prostě buď urve kapsu, nebo ho při dosedu zlomím.

Mimochodem spíše už mě zaujal W7 v podání nejnovějších nokií nebo tuším HTC Titan - který je dle mého lepší než právě androidí systém.

PS: doufám, že nereaguju na puboše, který tak maximálně čerstvě oklepal řidičák :)

artbar
artbar (neregistrovaný) 217.66.160.---
16. 4. 2012 20:01 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Nevím, jak teď, ale on ten Quark a Photoshop přeci jen dost dlouho byly na ohryzku o něčem jiném, než na widlích. A to nemluvím o tom, že na Applu se prostě lépe dělalo. A docela chápu, že zejména starší grafici si na poněkud horší stroje s horším softwarem si zvykat nechtěli. Ovšem nepochybuji, že zejména nyní, je ohryzek především o imáge.

pas
pas (neregistrovaný) 89.233.161.---
6. 4. 2012 1:12 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

No to je pravda. Největší komunismus je Web. Proč sakra nemůže být samostatný Web pro uživatele Applu a samostaný Web pro každou jinou platformu?

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 4. 2012 11:46 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

O Linux už je - root.cz. Jakákoli zmínka o jiném než "opravdovém OS" je odměněna smrští kritiky, že root.cz je přece jen o Linuxu.

pas
pas (neregistrovaný) 77.78.83.---
6. 4. 2012 14:53 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Psal jsem Web s velkým "W". To znamená že na Web pro uživatele platformy XYZ by neměli mít uživatelé platformy ABC vůbec přístup.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.e-brno.net
11. 4. 2012 22:11 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Že vy jste se na rootu ztrapnil nějakým prostoduchým dotazem, místní guru vás poslal cucat mateřské mléko a vy teď chodíte kanály a píšete uražené komentáře?

artbar
artbar (neregistrovaný) 217.66.160.---
16. 4. 2012 20:13 Nový

Re: Uživatelé Apple se bouří. "Jejich" Instagram je nyní i na Androidu

celé vlákno

Už se to poněkud zlepšilo, ale pokud na téměř jakýkoli dokaz člověk našel x odpovědí už se to tu miliónkrát omílalo ale žádnou odpověď, tak chápu, že se mohl cítit naštván. Někdy to bylo třeba doplněno i odkazem na stejnou odpověď.

COM-user
COM-user (neregistrovaný) 165.72.200.---
11. 4. 2012 9:46 Nový

nepochopitelna diskuze k nepochopitelnemu clanku

1/ pochopil bych clanek o Instagramu jako takovem a uvedeni statistik, nevsiml jsem si ze se UZIVATELE (tim beru vetsinu) bouri. U kazdeho systemu hw,sw se najdou lide kteri maji nejaky bytostny pocit zhazovat druhou stranu, pritom kazdemu normalnimu cloveku je jasne, ze zadny z tech systemu neni dokonaly, kazdy at si vybere co se mu libi a necha ostatni na pokoji...

2/ uz vubec jsem nepochopil utok 2 v podani anti i-sheeparu, jestlize se nekomu nelibi komentare od tech chudaku s iphonem tak je s podivem, ze se okamzite chova uplne stejne? Rozumny clovek se podivi a necha to byt, preci kdyz jsem si vybral android tak si poklepu na celo a nejake zpetne urazky jsou uplne zbytecne a pod uroven...

3/ nestrane mi ale po pravde prijde ze s boomem androidu jsou utoky na ucet applu cim dal castejsi (ty publikovane mediich) kdezto nevsiml jsem si v minulosti ze by se neco podobneho delo vuci androidu apod. Vzdy to byly korektni statistiky ci srovnani systemu jako takovych, pripadne zazitky uzivatelu.... to je trochu zvlastni, zeby zavist? asi ano, protoze kdyz mam android tak jsem si ho urcite vybral (dle komentaru zde :) ) protoze je lepsi nez iphone a ne abych byl cool - tudiz znovu, jakekoliv diskuze typu o i-xxx by mely byt pase, protoze ten i-xxx je mi ukradeny....
Je ocividne ze neni :)))

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem