Názory k článku
Taťána le Moigne prodává v Android Marketu svou hru. Čeští vývojáři stále nemohou

Honza
Honza (neregistrovaný) 93.185.48.---
16. 1. 2012 9:46 Nový

Android Market - ostuda

celé vlákno

Svou preziravou politikou na Android Marketu si google velmi skodi. Nasira "sve" vyvojare, tj. de fakto obchodni partnery. Jednak to, ze je po x letech stale neschopny zprovoznit (vsechny kombinace plavene/neplacene i vyvojar/uzivatel) Market pro cely svet. Dale se tam deji ruzne divne veci, treba zjistit, proc se z nekterych telefonu nezobrazuje cast aplikaci bylo do nedavna temer detektivni patrani. Nebo de fakto neexistujici podpora. Kvuli nejake kravine vam treba zablokuji penize a neni komu vysvetlit, ze se jedna o kravinu. Mne zase nejak zahadne zrusili, pak zrusili zruseni a pak definitivne zrusili potvrzeni uctu (tech cca 500 Kc zaplacenych kartou) a ja treba nemuzu updatovat svou aplikaci, ackoli ta aplikace je stale ke stazeni. V tom mem pripade sice nejde o penize, ale i tak to nakrkne. Staveli byste nejaky vetsi business na necem, co nefunguje poradne? Google takhle jen vystipe cast vyvojaru mimo placenou cast Android Marketu, cast mimo Android Market a dalsi cast uplne mimo Android. Apple prudi vyvojare zase jinym zpusobem (taky des a bes), ale tohleto mu funguje.

Gobak
Gobak (neregistrovaný) ---.18.broadband4.iol.cz
16. 1. 2012 10:01 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Jak "zablokují peníze"? Jakých "cca 500 Kč zaplacených kartou"? Nepletete si to s PayPalem? Market dělá platby přímo, nic neblokuje.
Jinak "zablokovanou kartu" jsem měl taky. Pak jsem přišel na to, že stačí aktualizovat apku Market (s tímhle mívá Google problémy na některých strojích).

Gobak
Gobak (neregistrovaný) ---.18.broadband4.iol.cz
16. 1. 2012 10:04 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Po odeslání mi došlo, že se asi bavíte o nějakých vývojářských vychytávkách, které jako uživatel asi neznám :D.

Honza
Honza (neregistrovaný) 93.185.48.---
16. 1. 2012 10:15 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Jak "zablokují peníze"?: Bylo to neco na zpusob "Potrebujeme overit, ze vase firma je ta, za kterou se vydava, poslete nejake lejstro faxem na cislo xxx.", Pricemz zaslani lejstra nic nespravilo, kontakt na podporu zadny. (To se stalo firme, pro kterou delam zakazky, ne primo mne, tak neznam detaily.) Nebylo to nic s PayPalem, bylo to od Googlu. Prej je podobnych pripadu plny internet, staci zagooglit.
To zablokovani uctu jsem, myslel uctu vyvojare, ne uzivatele, cili zadne "aktualizovat apku Market". Proste jsem se zaregistroval jako vyvojar, aplatil cca 500 Kc kartou, cimz jsem sprovoznil svuj ucet. Asi za rok nebo dva najednou nefunguje a tvari se, jako novy, ackoli je tam ta moje jedina aplikace stale nahrana. Bez jakehokoli vysvetleni.

Gobak
Gobak (neregistrovaný) ---.18.broadband4.iol.cz
16. 1. 2012 15:15 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Jasně, moje chyba, došlo mi to až po odeslání, že se bavíte o vývoji, ne o klientech.

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 10:24 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Kdo nelenil, toho Microsoft přivítal s otevřenou náručí. A mobil k tomu zdarma!

A když srovnám nové Windows Mobile s dnešním chaosem u Androida, tak je to úplně jinde. Apple svět také není zlý - a lidé tam platí i za hlouposti.

Apple
Apple (neregistrovaný) 93.185.48.---
16. 1. 2012 10:53 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

"Apple svět také není zlý"

Kdyz jsem daval na web aplikaci pro iPhone ke stazeni testerum, tak jsem myslel, ze se z toho osypu. Tolik priblblych klikatek na webu Apple, ze jsem to musel mit napsane jako cvicena opice. A k tomu limit na pocet testovacich zarizeni. Na Androidu proste poslu podepsane .apk a je to. Nemusite byt nikde registrovany, zadny vnuceny operacni system pro vyvoj, temer zadny vopruz. Jen si musite vytvorit klice s certifikatem na podpis.

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.netron.cz
16. 1. 2012 15:18 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

No ono to s Microsoftem taky nebude tak horké - https://plus.google.com/u/0/104228058858941704434/posts/8A4kuyscqAg

Fred
Fred (neregistrovaný) 80.188.28.---
16. 1. 2012 15:34 Nový

Re: Android Market - ostuda

celé vlákno

Opravdu si myslis ze se vyvojar na vyvojem pro cesky marketplace uzivi? Musis to brat v pomeru k prodanym zarizenim, keterych je u nas porad malo...

smartin
smartin (neregistrovaný) 109.80.200.---
16. 1. 2012 10:05 Nový

ach jo,

zase poděl...

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 10:22 Nový

HP TouchPad - funkční od začátku

Velmi vtipné a ve velkém kontrastu ke lžím Googlu je fakt, že prodej aplikací pro TouchPad (ano, ten který u nás nikdy ani v prodeji nebyl) byl funkční pro české vývojáře od prvního okamžiku.

Stačilo vyplnit pár formulářů a bylo to. Peníze šly na PayPal účet.

Google už to řeší roky. Není to neschopnost, je to záměr!

ip
ip (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
16. 1. 2012 10:27 Nový

Správně Lupo, jen do nich!

Jen houšť a větší kapky!

A já doufám, že se paní ředitelka zaslouží o to, aby "zlatý český ručičky" mohly i to, co Američani a jiní. Vždyť to ví celý svět! V ČR testují mobilní operátoři své produkty pro Evropu. Máme veliký potenciál.

tRest
tRest (neregistrovaný) ---.brouzdal.cz
16. 1. 2012 11:01 Nový

web 4bambini

celé vlákno

Je to poněkud od tématu, ale web ředitelky Google vypadá dost děsivě... Ale to je ryze subjektivní.

Navíc na něm hry i prodává a v tom případě chybí i povinné informace (označení firmy, adresa, kontakt...). Neměla by ředitelka pobočky jedné z největších online firem více dbát na pravidla?

di praga
di praga (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
16. 1. 2012 13:26 Nový

Re: web 4bambini

celé vlákno

nepředpokládám, že ten web viděla déle než 2 minuty :-) ono jde asi spiše o takovéto klasické PR:) don t be evil, tak dětičky, to dobře poslouží

web odpovídá kvalitě webu jeho tvůrce:-) viz. masakr na:
http://www.ferianc.com/ :-))

a obsah odpovídá kvalitě provozovatele, konkrétně mám na mysli tunelářku Neumannovou a toho co je tak etický, až by se jeden posr*l (promiňte), zvláště v této kombinaci to je povedené

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 1. 2012 23:53 Nový

Re: web 4bambini

celé vlákno

Přesně, ten web je naprostá katastrofa a myslím že by z toho koukala i nějaká pokutka pro provozovatele. Toto vidět jako její zaměstnavatel, tak jí nesvěřím ani nějaký ceník v excelu natož řídit Google? Asi v se v Googlu už taky definitivně zbláznili, ostatně poslední dobou to jde od 10 k 5 i tam... např. nepodařené google nákupy atd.

Hujer
Hujer (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 11:09 Nový

Ostuda

Neexistence plnohodnotného Marketu pro české vývojáře je ostuda, ostuda a ještě jednou velká ostuda Google molocha. Ty kecy o administrativních překážkách jsou mimo mísu. Takový Microsoft (nejenže je celý OS Windows Phone o dvě generace jinde) zprovoznil pro čechy Markeplace se vším všudy ani ne do roka. Jen Google a Andoid pořád stojí někde na půl cesty...

ruups
ruups (neregistrovaný) 62.189.91.---
16. 1. 2012 11:29 Nový

Google a Android

celé vlákno

Aj ked som android developer tak musim povedat, ze je to absolutne nedotiahnuty system. Google ako partia spravnych geekov naklepali komponenty tak, ze ked clovek potrebuje upravu tak musi prehekovat polku zdrojaku. A ich market? Tak dev konzola je vysmech. To co je tam nabusi student strednej skoly. Updaty statistik raz za den aj to len v casti aktivnych instalacii o detailnejsich stats si clovek moze nechat len zdat. Nemoznost skryt neaktivne aplikacie. Nemoznost zadefinovania aplikacie to nejakeho sandboxu pre otestovanie aplikacie downloadom z marketu bez zverejnenia. A prihlasenie do uctu len cez gmail ucet, tak to je skutocne ukazkou demencie. Ucet som si tam zakladal pred dvomi rokmi a dnes ked chcem povolit dalsim vyvojarom aby aplikcie publikovali cez moj ucet musim to urobit sam.
Podporu ADT v eclipse ponecham stranou pretoze to je kapitola sama o sebe a to je ina tragedia.

peep
peep (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 15:26 Nový

Re: Google a Android

celé vlákno

ad Google Account:

takto se chovají všechny společnosti, že mají vlastní autentizační platformu
co si takhle zaregistrovat Google Apps, třeba by to šlo lépe?

(můžeš mít jen jeden "mail" pouze pro publikační činnost a tu pak může dělat každý vývojář tvé společnosti)

ruups
ruups (neregistrovaný) 62.189.91.---
16. 1. 2012 16:10 Nový

Re: Google a Android

celé vlákno

bohuzial neslo, pretoze ani cez Google Apps nedokazes manazovat pristupujucich uzivatelov. Inemy slovami ked niekto odide musis zmenit na publikacnom ucte heslo a rozposlat ho vsetkym, ktori k nemu pristupovat mozu.

Přemysl Kledrowitz
Přemysl Kledrowitz (neregistrovaný) 184.107.220.---
16. 1. 2012 12:11 Nový

o čem je tento článek ?

celé vlákno

Je článek reklamou na výrobky taťány-le-muaň?

Je-li článek kritikou taťány-le-muaň, co Lupa čeká, že by se mělo stát? Má taťána-le-muaň zařídit otevření trhu českým vývojářům? Taťána-le-muaň je jen malý rotmistr v gigantickém podniku a nerozhoduje téměř o ničem.

ruups
ruups (neregistrovaný) 62.189.91.---
16. 1. 2012 12:28 Nový

Re: o čem je tento článek ?

celé vlákno

Urcite mas pravdu, ze jej dolezitost nie je v tak gigantickom podniku vysoka. Na druhej strane pozna Google zvnutra, takze vie na koho sa obratit v pripade cohokolvek. Rovnako lahsie posunie svoju apku do doporucenych pre CZ/SK trh ako nejaky bezmenny vyvojar so sebelepsou aplikaciou. A samozrejme ked si viditelny na HP marketu tak mas lepsie podmienky pre predaj. Nehovorim, ze predaj mas zaruceny, ale rozhodne mas lepsie podmienky.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
16. 1. 2012 12:37 Nový

Signál

Sergey oni zas brečí! Nech je brečet Larry, ještě pořád tam nejsme první a navíc oni jsou zvyklý, já o tom něco vím.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 12:50 Nový

Účet v zahraničí porušením podmínek?

Účet v zahraničí je porušením podmínek? Můžete prosím specifikovat, kde přesně to tam je, případně citovat?

Já to nezpochybňuju (v těch podmínkách aby se čert vyznal), ale musím říct, že je to pro mě nepříjemné překvapení. Jako občan EU můžu mít bankovní účty kde chci, a domníval jsem se že mám právo své účty v UK nebo Španělsku využívat tak jak potřebuji. Proč by mě v tom měl Google omezovat?

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
16. 1. 2012 14:18 Nový

Zamysleni

Co mám udělat, když mě učitel hry na klavír obtěžuje? - Zamyslim se nad tim, kde moji rodice nakradli tolik, ze si muzeme dovolit ucitele? Tenhle priklad me vazne rozesmal.

Noby
Noby (neregistrovaný) 213.220.228.---
16. 1. 2012 15:12 Nový

Ví paní Taťána co my ne?

Ví paní Taťána, co my ne? Tedy že se Českých placených aplikací hned tak nedočkáme?

Jindra Šaršon
16. 1. 2012 17:48 Nový

přijde mi to trochu netaktní vůči vývojářům

celé vlákno

Taťáně přeji s aplikací úspěch, nicméně mě to překvapuje. Pokud je někdo šéf českého Googlu, čekal bych, že tomu přizpůsobí své další aktivity tak, aby nemohly poškodit firmu. A např. bude bojovat za to, aby čeští vývojáři mohli vydávat své aplikace bez zakládání účtu v sousedních zemích, místo toho, aby sama toto omezení takto "obcházela". Jak jinak to chápat, než že v dohledné době se přes všechna ujišťování žádná změna nechystá?

Zároveň pokud bude aplikace někdy featurovaná (klidně oprávněně), tak se určitě najde dost závistivců, kteří budou říkat "no jo, zařídila si to" a rozhodně to firmě Google plusové body nepřipíše.

Noby
Noby (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 1. 2012 20:00 Nový

Re: přijde mi to trochu netaktní vůči vývojářům

celé vlákno

No je to tak.
1. Ze své pozice, na rozdíl od ostatních vývojářů, ví kdy se dá čekat že budou naši vývojáři puštěni na trh. Takže může investovat čas a prostředky na pobočku v Kanadě. Kdyby se k tomu měl odhodlat normální člověk, tak se mu může stát, že týden po tom, co se mu to podaří, se trh otevře a celá akce bude zbytečná.

2. ze své pozice nemusí zrovna spěchat s otevřením trhu pokud bude její aplikace úspěšná a konkurence v nedohlednu.

Řekl bych, že je to takové podnikání po česku, i když z Kanady.

Do teď se mi její aktivity docela líbily. Ach jo.

neregistrovaný
neregistrovaný (neregistrovaný) ---.63.broadband11.iol.cz
16. 1. 2012 21:23 Nový

česká malá domů

celé vlákno

Myslím, že to souvisí s nějakým etickým nastavením sebe sama: paradoxně paní le Moigne prodává hry o slušnosti.... holt takto se v ČR ne-vnímá konflikt zájmů.

e ťik
e ťik (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
16. 1. 2012 23:14 Nový

Re: česká malá domů

celé vlákno

Jakou etiku může mít ženská, která před šéfováním googlu makala na "tématu" pirátství pro Microsoft ?

peoplecanfly
peoplecanfly (neregistrovaný) ---.noisetor.net
16. 1. 2012 22:38 Nový

Téměř se mi nedostává slov ..

celé vlákno

"...Tři z nich, mezi nimi i Táňa le Moigne, připsali pochvalný komentář."

Paní Táňa se zřejmě inspirovala u svého zaměstnavatele, který ve výsledcích hledání úspěšně upozaďuje konkurující/ne­zaplacené/neho­dící se produkty. Tuším, že se tomu říká zneužívání dominantního postavení.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
17. 1. 2012 19:41 Nový

Re: Téměř se mi nedostává slov ..

celé vlákno

Zda se, ze si pani le Moigne vzala vasi pripominku k srdci. Nove tam pro jistotu pridal pochvalny komentar jeji manzel, aby to nebylo tak napadne :)

Jindra Šaršon
17. 1. 2012 21:49 Nový

Re: Téměř se mi nedostává slov ..

celé vlákno

Vyborne, tak uz zbyva identifikovat ten posledni kladny komentar. Neni to od Michala z Inmite? :-)

Gardas
Gardas (neregistrovaný) 178.248.252.---
27. 1. 2012 22:14 Nový

Mohu zprostredkovat prodej na Android Marketu

Zdravim.

Mohu zprostredkovat prodej aplikaci pres Android Market. Mam US bankovni ucety i obcanstvi. Rad pomohu

jarda.tulipan@gma­il.com

Gardas

Gardas
Gardas (neregistrovaný) 178.248.252.---
27. 1. 2012 22:15 Nový

Mohu zprostredkovat prodej na Android Marketu

Zdravim.

Mohu zprostredkovat prodej aplikaci pres Android Market. Mam US bankovni ucety i obcanstvi. Rad pomohu

jarda.tulipan at gmail.com

Gardas

1 234 567 896 321
1 234 567 896 321 (neregistrovaný) 93.185.3.---
3. 3. 2012 7:00 Nový

Re: Taťána le Moigne prodává v Android Marketu svou hru. Čeští vývojáři stále nemohou

neide sa mi zaregistovat ja tu cudna

1 234 567 896 321
1 234 567 896 321 (neregistrovaný) 93.185.3.---
3. 3. 2012 7:00 Nový

Re: Taťána le Moigne prodává v Android Marketu svou hru. Čeští vývojáři stále nemohou

celé vlákno

neide sa mi zaregistovat ja tu cudna
no ne

1 234 567 896 321
1 234 567 896 321 (neregistrovaný) 93.185.3.---
3. 3. 2012 7:01 Nový

Re: Taťána le Moigne prodává v Android Marketu svou hru. Čeští vývojáři stále nemohou

celé vlákno

1234567891234­56789632145698789632154

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem